Call now: +52 322-157-8800 / +52 322-122-2280

From the blog

Wild Treks ATV Tours Puerto Vallarta

Conduce a través de las calles y casas del Viejo Vallarta. Mientras cruzas las calles estrechas a lo largo del Rio Cuale encontraras unas vistas maravillosas y a la gente amistosa del Pueblo. El tour continuara hacia las montañas donde sentiras la adrenalina de manejar tu atv en las emocionantes subidas y bajadas apreciando las maravillosas vistas de la selva tropical de vallarta, hasta llegar al Rancho las Pilas, donde podrá tomar un refrescante baño en la cascada del lugar.

Drive through the streets and houses of Old Town. While crossing the narrow streets along the Rio Cuale you will find wonderful views and friendly people. The tour continued into the mountains where you will feel the thrill of driving your ATV into the exciting ups and downs to appreciate the wonderful views of the rainforest of Vallarta, until reach Rancho Las Pilas , where you can take a refreshing dip in the waterfall of the place.